Peringatan Ajer..


Khamis, 3 September 2009

LiPan Oh LipAn..

Malam tadi lepas Solat Isya', mak aku dok melepak le depan tv kat dapur.. menikmati rancangan apa pun aku tak pasti.. aku lak dok kat ruang tamu..ngadap laptop aku ni..dok check e-mail sambil dok depan tv gak.. pastu, tetiba je umah aku bergegar ngan jeritan mak aku yang lemak merdu..kuang kuang kuang.. 'lipan!, lipan!, lipan!'..mak aku jerit.. tuh ar orang perempuan, jerit dulu..tindakan kendian.. abah aku le muncul dari dalam bilik.. gi kejo lipan tuh n katok lipan tuh.. maka jadi arwah la lipan tuh..ciannn dia.. sib baik takde sapa2 kena sengat ngan cik lipan tuh.. beso gile lipan tuh..ngeri beb..aku dah pernah kena dulu.. menangis2 tau..tahan sakit.. macam nak meletup bengkak kat ibu jari aku..huhuhu..kembung macam belon..jam 4pagi berdezup gi klinik..kena inject..aku alergik ngan sengatan lipan.. taknak ler kena lagi..

2 ulasan:

  1. i pn da 3 kali kna... tp y kecik2 je mse kecik dulu la, sbb 2 smpai skrg tkut sngt tngk lipan, tringat zamn kecik x blh tdo mlm klu kna gigit . aduh skait..

    BalasPadam
  2. emmmm...tuh la kan ayunik..memang takut ngan lipan nie..isk isk isk

    BalasPadam