Peringatan Ajer..


Selasa, 28 Julai 2009

Entah apa-apa Ajer


emmm... aku dok berangan la nak jadi blogger..udahnya aku tak tau nak wat aper ngan blog yang aku dah sign in nie.. nak create story aper ek.. tumpul lak idea aku nie..mentol aku tak menyala.. huh.. malam tadi aku tak dapat nak tidoq lena..anak sedara aku melalak tak sudah2.. at last aku tak perasan aku dah tertido jam berapa.. tido lewat nyer pasal..aku bangun tido lambat beb.. pukul 7.30 baru terbangun.. udahhhhhh... aku ter miss solat.. huhu.. kelam kabut gi mandi.. iron baju.. tak sempat pon nak make up.. sampai opis jam 8.10 minit.. kuang 3x.. cestttt... wat muka tempe masuk opis...

Member dok tanya.. awat la ko lambat.. macam ada anak..member aku ni memang datang awai gi opis..7.30 mesti dah sampai nyea.. tukang bancuh ayaq teh O.. best best best.. aku wat muka mengantuk.. mata stimmmm jer..huhuhuu.. macam garfield.. walau macam mana ngantuk pon.. keja kena settle kan beb.. walaupun macam haram aku nak kuarkan idea.. hari ni kena anto laporan...jam 3 petang baru mentol idea aku menyala..waduhhhh... selamat.. aku emailkan semuanya kat pejabat negeri.. tak lupa aku forward gak kat PKD n boss aku.. boss..report settle.. check e-mail..ada lagi keja nak kena layan... ooo xper..keja senang.. call san call sini.. dapat maklumat..terus key in...zasssssssssss...aku anto lagi report aku tuh.. sok pagi aku nak remind kawan2 aku sedaerah nie..mak sure anto report diorang..kot tak aku plak yang kena bambu...

uikssss... dah nak dekat kol 8.. kang sambung..aku belum mandiiiiiiiii lagiiiiiiiiii...huhuhu...time to bersiram....adios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan