Peringatan Ajer..


Sabtu, 18 Jun 2011

Sakit Hati

Haisssshhhh... Rasa sakit di hati nie tak mau menghilangkan diri.. adohaii jiwa adohai rasa..pulihlah dikau agar aku ceria di hari Sabtu.. merosakkan keindahan hari hujung minggu ku..ni semua hubby nyer pasal..Kalau dah mengadap hobinya tuh..aku langsung tak diambil peduli..Malam tadi tinggalkan aku kat umah mertua nie macam tuh jer.. makan malam pun tak nak saing. Hubby dah gi makan dulu. Macam tak menyempat no nak gi memancing tuh..Dah le dok kat umah mertua nie..Ikutkan hati nak mogok lapar je malam tadi. Tapi tak sampai ati coz akak ipar dok terjerit2 panggil aku suruh makan.Maka, makanlah aku ngan separuh hati.Nasib baik le ada Maharaja Lawak malam tadi yang buat aku gelak sakan tak hengat.. Habis je mengadap Maharaja Lawak, aku layan Facebook n Blog aku nie sampai le aku tertido depan laptop..Tido sorang lagi la malam tadi..BENDA NIE MEMANG SERING BERLAKU..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan